Tips på "Brun-utan-sol" krämer



After Sun - Garnier
Den här krämen återfuktar huden väldigt bra, men tar lite tid att "sjunka in" i huden. Jag lär mig aldrig, "glömmer bort", att den tar lite längre tid på sig att sjunka in så jag väntar i sista stund med att smörja in mig - alltså precis innan jag lägger mig i sängen. Vilket jag då inte rekomenderar att man gör. Ett plus är att den ger en lätt "brun-utan-sol" effekt. Nu minns jag inte riktigt vart jag köpte den här men jag tror att den ska finnas på Åhlens exempelvis. Glöm inte att tvätta händerna efteråt!

BrunUtanSol - ACO
När min bränna säger adjö till mig senare i höst/vinter så säger jag hej till den här brun-utan-sol krämen från ACO. Först trodde jag att den var från Åhlens, de är snarlika till utseendet nämligen, men så var det inte. Iallafall så ger ACOs BUS kräm ett väldigt bra naturligt resultat! Finns att köpa på Apoteket! Glöm inte att tvätta händerna efteråt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0