Spontana bilder från veckan som gått - i Spanien


Vi åkte med 14.45 (fast vi kom inte iväg förrän 45 minuter senare pga av "tekniska" fel) Madrid

Vi var på terminal 5 på Arlanda och skulle till gate F39 (som btw låg längst bort) och det var tomt överallt!

Jag vet inte direkt om det syns så mycket men det var en jävla lång väg att gå :P Fast det var inget i jämförelse med Madrid där det till och med fanns rullband mellan gaterarna...


Älskar dessa "Hawaii-blommor" - som jag kallar dom ;)


Mattias är det skitdålig skärpa på (i know) men eftersom det är så himla ljust här på dagarna så ser man inte om bilden blev bra eller inte på kamerans bildskärm.

Bättre skärpa, hehe! Min lilla älskling ser lite lustig ut men han sitter och äter glass medan jag stör honom med att fotografera...

Lite finare bild på mig! :)

Ser inte detta väldigt, väldigt härligt ut?! Jag kan svaret på den frågan: JO, det kan jag lova med hela mitt hjärta att det är det!

Gårdagens middag: Revbensspjäll som var insmorda i en mirakulöst god marinad som mormor gjort + potatissallad! Så sjukt gott!!!

Dagens middag (gjord av mig): Kyckling tillsammans med klyftpotatis, brynta champinjoner och egengjord dragon/basilika/oregano-sås - Vill ju inte skryta, men det här var något som kom ner från himlen, hehe!

Det var nog allt för denna dag men mer kommer imorgon! Ha det gott sålänge. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0