Snart framme!

Testade precis "Internetdelning" med iPhonen vilket verkar funka bra - so far, so good! Vi är som sagt snart framme, kanske 10-15 minuter. Tänkte bara säga det att det inte blir någon mer bloggning idag/ikväll då vi förhoppningsvis fiska kräftor :) Excited! Har med kameran och hoppas på ett par bra kort. Medan vi är här nere så kommer vi åka till olika second hand butiker, bl.a. emmaus (finns ett emmaus vid Slussen på Götgatan). På vägen hem kommer vi också stanna vid Kinda/Kisa kolla i en skobutik som vi åkte förbi. Den låg vid en bro och hade ett passande namn - Skor vid bron.

Hoppas verkligen att det är så mycket längre resväg då jag inte besökt någon toalett på ca 5 timmar + att jag nästan druckit upp en 50cl fanta... Smart man är liksom! Har hunnit kolla på "The last song" med Miley Cyrus. Nej nu måste jag koncentrera mig på att knipa annars kommer det hända en olycka i mammas Volvo. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0