Packpanik

AAAAHHH jag vet inte vart jag ska börja!! Försöker få ner allt på en lista vad jag ska packa ner men det är så mycket så jag vet inte i vilket hörn av mitt rum jag ska börja... Nä riktigt så illa är det inte.

Imorgon lyfter planet runt 14.45. Så vi ska vara vid Arlanda 12.45. Kommer komma upp något inlägg under flygtiden. Vi kommer dessutom mellanlanda i huvudstaden Madrid, dock bara i en timme. När vi kommer hem till huset så kommer jag kanske slänga upp ett kort inlägg om att vi lever ;) Jag har förberett en massa inlägg det kommande veckorna. Nej nu måste jag sätta igång med packningen! Hörs imorgon ♥


Har inte kollat i den på hela dagen. Väntar tills jag är uppe i luften!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0