Nattinlägg

Nu orkar jag inte bry mig en sekund till hur designen blivit.

Efter lunch åkte vi ner till badet, men det blev inget dopp för mig. Efter en stund drog vi hem till Jimmy för lite varmare bad i hans pool!! Så skönt det var. Årets första dopp! Kom hem någongång runt halv fem, åt middag för att sedan åka vidare till mammas kopis som skaffat iPhone. Hon ville ha lite hjälp angående den, alla dess funktioner, inställningar m.m. Fick ett presentkort på SF så jag ska inte klaga, det var kul att kunna hjälpa till :)

Kom sedan hem vid halv nio och började fotografera i trädgården med mitt nya (superduper braiga) objektiv. Älskar det, helt klart! Som sagt så har jag haft fullt upp idag, det har inte varit en dag för innesittande framför datorn utan ut och rusa dagen lång ;) MEN imorgon, DÅ lovar jag bilder + fler inlägg! (Har lite dålig fantasi just nu då jag har planerat nästan ett inlägg varje dag då vi är nere i Spanien. Jag kommer ta med min dator men jag kommer ju inte direkt vara aktiv framför datorn om man säger så. Så jag har planerat lite i förväg så ni inte ska sitta där hemma och inte läsa nåt nytt från mig på 2 veckor. Det skulle vara lite taskigt)

Nej nu måste jag gå ner och lägga mig innan jag vänder på dygnet helt. Pussar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0