Mina kategorier

Allmänt - Här hamnar alla "vanliga" inlägg som inte passar under någon annan kategori

Böcker | TV | Film - Denna kategori innehåller mest recentioner, vad jag tycker om en film t.ex.

Favoriter just nu - Ibland lägger jag upp inlägg på mina "favoriter just nu" och skriver lite om dom och varför jag tycker dom är bäst om dom ju nu. Kan vara allt mellan kläder och smink eller mat och resor.

Foto - Blommor - Behövs det en beskrivning? ;)

Foto - Djur, Insekter - Samma sak här.

Frågor & Svar - Och här.'

How To Match - Här lägger jag upp inlägg då jag gjort kollage med kläder, skor accesoarer osv. Jag matchar ihop ett plagg tillsammans med fler så det blir en snygg outfit.

I Want This - Då och då kollar jag runt på olika webbshopar och om jag ser något snyggt som jag skulle kunna tänka mig i min garderob så lägger jag ut det tillsammans med säljarens namn och vad produkten kostar.

Inspiration | Mode - Denna kategori är ganska ny så jag har inte hunnit publicera speciellt många inlägg men den kommer innehålla sådant som inspirerar mig till min stil och olika designers tolkningar av kommande säsonger.

Kärlek - Ja, om jag skriver något speciellt om Mattias och mig så hamnar det här.

Look-a-like - Här lägger jag upp mina jämförelser av olika kläderplagg, skor m.m. Deras likhet samt pris.

Musik - Själva ordet "musik" får tala för sig själv.

New in - Alla mina inköp.

Outfits - Behöver jag förklara denna?

Resor - Inom ett år har jag inte hunnit resa så mycket. Men denna kategori innehåller änsålänge Spanien-resan 2010 och Gotland-resan 2010. Och snart Spanien-resa 2011!

Skönhet - Mina tips eller rekomendationer inom skänhet som t.ex. vilken mascara jag har? Vad jag använder för parfym osv.

Smycken - Några inlägg ifrån min smyckes-blogg: Jewellery by Elin (länk finns under "Länkar")

Text & Tankar - Inlägg som innehåller lite mer personliga åsikter som jag bara måste få ur mig ibland.

Tips - Vet inte vad jag ska säga om denna kategori. Har inte publicerat mycket där förutom mina julklappstips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0