Lördagen den 16 juli - i Spanien

Idag har jag verkligen fyndat!!!! Runt 10-11 idag åkte vi till centrumet Habaneras vid Torrevieja men det "roliga" vad att jag kollade runt i "icke-svenska" butiker så som Bershka, Stradivarius, Blanco m.m. men inget i dessa butiker föll mig i smaken i år. Men på H&M handlade jag för typ 1000kr! Fast det är om man räknar svenska kronor hemma i Sverige just nu, om ni fattar? Jag köpte kläder på spanska rean som inte svenska H&M har på rea nu. Så man kan säga att jag handlat för ca 1100 svenska kr men egentligen vart det inte mer är ca 350kr. Jag är så lycklig för det var klädesplagg som jag gått och velat ha men inte köpt för jag inte vill lägga 249kr på en söt blus men här kostade den bara 10 euro! Så vad jag försöker säga här är att: vad som skulle kostat ca 1100kr i Sverige kostade mig bara 38 euro här i Spanien, vilket motsvarar 335kr. Just nu ligger euron på bara 8,83kr.

Herregud, jag har babblat om hur lycklig jag är bara för jag har fyndat (som fan) på svenska klädeskedjan H&M. Men, sånt är livet mina vänner! ♥

För er som inte vet vad Bellman, 7-up, Sjuan är så kan jag bara säja att jag vann den där omgången ;)

Den där "katten" betyder 25 straff poäng...

Vattenmelon is the shit här nere! Så saftig och full med smak att det bara smälter i munnen..

Mattias lekte med kameran, hehe.

Bilder från igår - 2011.07.15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0