Dreamcatcher



I söndags var det marknad och jag gick först förbi men gick snabbt tillbaka för mina ögon hade fastnat på den här. Jag har liksom inte sprungit runt och letat som en galning efter en drömfångare men denna var speciell. När man gick förbi just sådana här så var det oftast "onaturliga" färger så som rosa, blå, grön m.fl. men så såg jag den här som var lite mer naturell eller hur jag ska uttrycka mig. Passar perfekt in hemma i mitt rum med färgerna dvs. Är väldigt nöjd :) Juste, den gick på 4 € bara!


Kommentarer
Postat av: sofia

Hejhej fina du! Hoppas du haft en underbar dag med massor av roligheter :D

Massor med kramar, Sofia (:

2011-07-26 @ 21:46:10
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0