Whiiiiiiiiiiiiihoooooooooo!!!

Jag trodde inte att jag skulle få se min lilla älskling den här veckan. Jag smsar till Mattias 20:45 prick och sa ungefär såhär: "Kan du inte komma hit och sova? Jag saknar dig så otroligt mycket. Jag lovar att jag kommer börja grina innan jag somnar :'( <3" Då svarar han: "Jag saknar dej oxå <3 Jag kan fråga men hur ska jag komma till dej? <3"

Jag hade ju inte räknat med att han skulle säga så för jag brukar alltid få svaret: "Men jag kommer inte att få." och då brukar jag svara: "Men kan du inte fråga i alla fall? Det gör ju inget om du frågar." Aja men för att sumera hur glad jag är över att han är här: Jag älskar dig så hilma mycket! Det skulle vara idiotiskt att inte vara glad :P

Nu ska vi krypa ner i sängen och kolla på gårdagens CSI. Pussar!

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0