Fredagsmys men utan någon Mattias

Den här dagen blev inte som planerad då Mattias inte kommer ikväll. Han ska iväg imorgon till någon mässa med nya och gamla moder/MC + delar. Och mässan ligger i Södertälje och öppnar 9. Jag sa till honom att jag tycker det är lite onödigt om han kommer hit efter sin träning på fredag (vilket blir ca 20:30) och sen ska åka runt 8 på lördagsmorgonen. Så han tog med sig en kompis hem och sen ska dom till mässan imorgon.

Så jag är lite dyster... Dyster och dyster är jag väl inte men jag är lite nere för jag hade sett fram emot en helg hos mig med honom. Men så ska han på den där mässan nu imorgon och det hade jag ju inte räknat med. Så sitter och ser på Let's Dance och dricker fanta och äter på Cheez Cruncherz.... Och det är SÅ gott! :D



Jag önskar er en fortsatt trevlig fredagskväll! Pussar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0