Mitt bästa köp någonsin!!! - mobilblogg

Mattias och jag är på väg hem från staden Stockholm just nu. Jag hittade världens snyggaste skor!! Visar imorgon :) skorna liknar Jeffery Campbells snygga klackar. Nyfikna? Mmm... Kan tänka mig det. Men ni får se imorgon som sagt. Förutom skorna köpte jag ett par snygga ljusblåa jeans på BikBok (som verkligen sitter kvar och inte hasar ner), en jacka på ZARA (har sett fler tjejer som har nåt liknande och den är skitsnygg btw). Det var väl allt. Jag kanske inte har sagt det men jag fick pengar av pappa till en vit pälsmössa. Jag skulle egentligen köpt en sån där vit mössa med pälsboll men dom pengar gick åt till skorna. Är så j*vla nöjd med dom. Måste dock gå in dom innan jag kan börja gå med dom ute. Så dom liksom vänjer sig vid foten :) Aja ni får se allt imorgon!

Jag kommer inte blogga mer idag då jag ska sova hos Älsklingen. Han fyller 17 år imorgon! Faan va tiden går... Och snart är man 17 själv också (23 feb). Bloggar imorgon i skolan. Pussar på er alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0