Klickat hem!

                                                      
                             
                             
                                                  Detta kommer i slutet av nästa vecka :)

Allt gick bra ända tills jag skulle betala. Då blir det tekniskt fel!!! Sen när jag går tillbaka ett snepp så är varukorgen tom och den jacka jag ville ha som mest fanns inte kvar. Jag tar telefonen och ringer till kundservice. Får vänta ca 5 minuter men det sket jag i för jag ville ju veta vart min jacka tog vägen! Aja, då är det nån som svarar och jag hör inte ett skit av vad hon säger, det var som om hon höll micken så långt ifrån henne som bara möjligt. Jag sa flera gånger att jag inte kunde höra henne men hon pratade på som vanligt. Jag frågade varför det blev som det blev, men eftersom jag inte kunde höra vad hon sa ordentligt så tror jag att jag inte fick nåt svar på min fråga. Hon sa bara hela tiden att jag var inloggad på hm.com och vad jag hade i varukorgen. Då sa jag: "Så jackan fick där?" hon svarade: "Ja den finns här tillsammans med en cardigan, topp och kavaj" jag: "Jaha, men jag kan inte se någonting! I min varukorg så finns det ingenting" hon: "Men det är för att jag måste ta din beställning nu" Asså jag fattade nada av vad hon sa. Jag hörde ju inte heller vad hon sa. Hon sa till mig att hon ville veta vilket betalsätt och sen att hon ville prata med mig mamma. Då svarade jag: "Men då tar jag och ringer upp senare" hon: "Det går inte för när jag lägger på så kommer ditt köp avslutas" jag: "Eeh... Aha, men jag kan ju inte se det jag har i varukorgen". Och hon bara fortsatte med att om hon la på så avslutades köpet. Jag sa till mamma att hon ville veta hennes konto nummer. Så jag gav luren till mamma men hon har alltid betalat på Månadsfaktura. Så hon gav tillbaka telefonen till mig, jag visste inte vad jag skulle säga för hon som satt och snackade var ju inte direkt den trevligaste på jorden om man säger så. Så jag la på. Och började gråta, för jag varken hörde eller förstod vad den där människan sa. Så jag fick inte någon jacka :( :( :( 
Jag ville verkligen ha just den där. Den va så jävla snygg!! Men på torsdag nästa vecka så ska jag åka in till stan efter skolan. Och då ska jag gå in och kolla på alla klädesaffärer som finns. Jag ska och vill hitta en fin jacka som jag kan ha närmare våren eller t.o.m. nu om man har något varmt under. Jag har kollat på ZARA's hemsida på REA grejer och det fanns en del där men man vet aldrig vad det finns kvar i butikerna. Men det ska jag kolla på torsdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0