Ingen bloggning på hela dagen

Dumma mig, men jag behövde all den tid jag kunde få till att göra naturkunskap. Fick hjälp utav pappa idag. Vi har kommit en bra bit (1 ½ sida men ändå :P). Jag har gjort allt jag har kunnat för att det ska bli så jäkla bra som möjligt!! Jag hoppas Peter (naturlärare) tycker samma som jag... Aja, imorgon får jag lite sovmorgon. Tänkte lägga upp min outfit från idag då. Blir det bra? Senare imorgon så kommer det komma upp en såkallad "Drömoutfit". Som jag skulle vilja ha till sommarn. Drömma kan man ju alltid, eller hur?

Jo, förresten ville ni ha en frågestund? Skulle vara jättekul och fråga på en massa frågor :) Ni kanske vill fråga Mattias någonting??? Aja ni får fundera lite till. Nu är det läggdags som gäller och där med basta! Så, god natt och sov så sött mina underbaraste läsare. Älskar er! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0