Hem till Mattias - mobilblogg

Sitter i rusningstrafik på väg hem till min lilla Älsklig :) Dagen har varit okej för att vara den senaste i veckan. Bara det att man inte orkar så mycket. Liksom energin bara tar slut och det är ju inte bra. Man får sämre koncentration osv. Aja, på väg hem till Mattias var det.

Imorgon är det idrottsdag och alla i klassen förutom jag (och några till) ska till Romme och åka skidor men eftersom jag har mina knän och dom har sina j*vla problem så blidde det ingen skidåkning för lilla mig :( Så jag ska gå på kulturvandring i gamla stan. Jippie!! Nee men jag tog det bara för att man bara ska gå runt i stan i typ 2 timmar och sen kan man åka hem. Skönt! Fast jag kommer inte åka hem. Jag ska storhandla med mamma när hon slutat och då får jag vänta länge. Tänkte höra med farmor och farfar om jag kunde komma till dom och störa lite :P Sen när handlingen är avklarad kommer älsklingen efter sin bandyträning. *MYS* Saknar honom så mycket varje dag. Jag menar vi gick ju i samma klass förut och då var jag med honom hela tiden i skolan så det har blivit lite jobbigt när man inte har sin älskling vid sig hela tiden. Men det funkar ändå! Vi älskar varandra och det är ju det kärleken går ut på, eller hur? Så vi har det bra :D

Det här inlägget blev lite konstigt, det handlar om lite av allt typ... Det är tråkigt att så många slutar läsa min blogg bara för att jag inte uppdaterar lika mycket som tidigare. Men det är för att jag har inte tid. Det är läxor hit och det är Mattias dit. Och ibland vet jag inte bara vad jag ska skriva. Jag vill ju inte skriva onödiga inlägg där det inte står nåt nyttigt. Om nu min blogg är nyttig kan jag nog inte svara på men iaf när jag inte vet vad jag ska skriva så vill jag inte skriva nåt för hg vill skriva om sånt som betyder nåt för mig själv. Hoppas ni förstår och respekterar varför jag inte uppstegar så ofta. Och jag hoppas de som avgått kommer tillbaka snarast :)

Puss på er. Ni är underbara! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0