Hatar söndagar...

Söndagar är nog det värsta jag vet. För det första så måste jag åka iväg från Mattias eller om han är hos mig och måste åka hem till sig. För der andra så vet jag att skolan börjar dagen efter. Sen för det trejde (men bara för den här söndagen) så glömde jag bort att spela in Solsidan. Fatta va frustrerande! Aja jag får kolla på youtube eller tv4 play. Sånt é livet!

Imorgon så ska man upp tidigt som satan, 05:45... Bussen går iaf 07:01 och min lilla plutt sitter redan på den :) Sen bär det av till gymet vid Odenplan. Och klockan 14 har jag möte i skolan. Jag vill inte säga för mycket för jag vill vara säker. Hoppas ni förstår.

På torsdag har jag historia prov så veckan blir väl spenderad med en tjock historia bok i knät. Tråk!! Men det måste göras, eller hur? Jag kommer blogga men kanske inte så mycket.

Aja, det börjar bli lite sent för mig eftersom jag ska upp tidigt imorgon. Kommer lägga upp morgondagens outfit + lite annat. Ni får ha det gött så bloggar jag imorgon. Pussar ♥

             
Ja, va finns det mer att säga... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0