Harry Potter och dödsrelikerna del 1

Igår åkte Mattias och jag in till Kista, dels för att byta ut kallingar till Mattias och dels för att se på bio. Filmen var sjukt bra! När den var slut så skrek jag inombords: "NEEEEEEEEEEEEEJ! Är den redan slut?!" och då var den här filmen 2 h och 30 min. Men det kändes inte alls som att det hade tagit den tiden. Men när man är inne i en film, som man tycker är bra, så går det skit fort. Jag längtar verkligen till den 2 delen. Undrar om den också är så lång.

Se den om ni inte redan sett den! Jag tror att den är bäst på bio :)


                                          Harry Potter och dödsrelikerna del 1 - 1 2 3 4 5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0