Baby, you sleep next to me tonight!

Som sagt, ni kanske fattar rubriken :) Min älskade Mattias ligger i min säng och väntar på mig. Vi ska kolla på inspelade CSI: Miami från ikväll. Har ni sett det nån gång? Se de! Eller iaf någon av de olika CSI. Alla är lika bra :)

Imorgon börjar båda vi tidigt, så uppe med tuppen blir det! Tagga... Iaf så är man nyduschad och förberedd på morgondagen. Inte för att den kommer innehålla något speciellt men jag börjar tidigt och vill vara pigg liksom :P



Bara idag så har jag börjat läsa i min shopaholic-bok igen. Slutade ungefär vid 200 sidor i den 4e boken när Mattias och jag kom hem från Spanien 2010. Så jag hade nästan glömt vad den handlade om. Och nu har jag redan hunnit läsa 100 sidor! Snacka om stolt :) Bara idag. Aja, nu vill nog inte Mattias vänta längre.

Ni får sova så gott så bloggar jag imorgon ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0