19:44

Gårdagen blev inte som planerat. Först så blev det ingen idrott för jag hade jätte ont i ryggen efter natten. Troligtvis så hade jag legat konstigt. Sen så ringde mamma på vägen in till skolan och säger att pappa är sjuk och inte kan följa med till SYV idag (måndag). Och sen så kom Mattias hit och sov över. Kanske inte så mycket förändringar men stora.

Idag har typ hela skolan varit och simmat. Vi skulle simma 30 längder bröstsim och 10 längder ryggsim, alltså ca 1 km. Snacka om jobbigt!! Men det tig typ 35-40 minuter så jag är ganska stolt :) Efter det åkte jag hem, mötte Älsklingen på vägen så vi åkte tillsammans fram till han skulle av och byta buss. När jag sen kom hem blev det plugg, plugg, plugg med historian. Men jag blir så förbannad för jag har ingen studieteknik så ingenting av det jag läser fastnar i huvudet :( Och det tycker jag är jätte jobbigt. För jag vill göra så gott jag kan på proven men om jag inte ens vet vad provet handlar om så blir det lite svårt.

20:15 är det handboll, Sverige - Danmark. Ska nån se denna match? Det ska jag! :) HEJA Sverige!!

Jag hade ingen tid till bloggning igår och jag hinner inte lägga upp något nu. Det får kanske bli imorgon :) Så nu säger jag god natt på er! Pussar ♥


Kommentarer
Postat av: Bella

Jag kollade men fasiken att dom förlora.. Dom får helt enkelt ladda om till semin på fredag för där får dom nämligen INTE torska. Puss puss /experten

2011-01-25 @ 22:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0