13 januari 2011

Idag kände sig Mattias ganska krasslig :( Han hade ont i hela kroppen + huvudvärk. Vi har bokat Trassel imorgon klockan 14:40. Tur att vi inte köpte biljetterna. För nu kan vi strunta i att komma och hämta biljetterna. Aja imorgon är det alla ♥-dag och jag har inte köpt något till Mattias. Jag vet inte vad jag ska köpa :P Fast jag gav några tips så vet jag inte själv vad jag ska ge till min söta pojvän. Jag kanske får bjuda han på bion eller köpa (den traditionella presenten) choklad... Men det skulle vara jätte tråkigt. Aja jag måste i alla fall komma på något imorgon. Vi kanske inte ens går på bio då han är hemma och vilar. Då kommer jag förmodligen åka hem till honom och överraska honom med nåt alldeles speciellt ♥ Nu ska jag måla mina naglar lite snabbt och sen gå och lägga mig. Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0