Tittar på Twilight ♥

Jag har fastnat för en låt i Twilight. Nämligen Bella's Lullaby, det är ingen som sjunger utan bara piano som spelar och för mig så är det så otroligt vackert. Men jag har precis kommit till scenen då Edward spelar för Bella och han spelar inte alls den här låten.

Jag vet inte varför men den här låten påminner mig om skratt och kärlek men också gråt och svek. När jag lyssnar på den känner jag ibland hur gråten bara vill ut och ibland hur jag bara vill le så stort leende jag kan. Varje sekund för varje slag på pianotanjenterna så får jag upp bilder på mig antingen med ett stort leende tillsammans med Mattias. Hur kul vi har när vi är tillsammans. Men sesnare kan det komma upp bilder på mig då jag gråter och tittar ut ur fönstret där det regnar. Och Mattias inte är i min närhet. Så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta till detta otroligt vackra, underbara, fina piano spelande. 

                                               Jag ville bara säga det, det ville bara ut. Älskar dig Mattias ♥


Twilight - Bella's Lullaby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0