Tandläkaren imorgon...

Jahopp nu har man sett premiären av Big Brother. Det tog 1½ timme för dom att få in alla deltagare i huset. Lite överdrivet kanske. Aja, ni som såg det, vad tycker ni om deltagarna? Jag hejar faan på Silla, morsan med 3 små barn :) Men vi får väl se hur det går.

Imorgon är det upp med tuppen som gäller för då är det idrott, sen ska man till skolan för att gå på mentortid och sen till Ekerö för att få sina vackra (not...) tänder undersökta. Efter det blir det plugg, plugg, och återliger plugg! Historia äger ju eller hur? Kanske för vissa men absolut inte för mig. Men det måste göras, så jag ska göra mitt bästa. Nej nu ska jag tvätta bort sminket, borsta mina tänder (som var sååå vackra), lägga mig i bingen och se på ett avsnitt av 90210 innan jag deckar. Vi hörs imorgon. Puss på er alla fina ♥

                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0