Svar

Förlåt Jennifer för att jag inte svarat på dina frågor:

1. Vilka bloggar läser du?
2. Hur länge har du och Mattias varit tillsammans?


Svar:
1. Den första bloggen jag går in på är Fanny Staaf's blogg. Rekomenderar hennes blogg. Hon har en skön och väldigt personlig stil. Hon är sig själv helt enkelt :)
Sen är det väl Kenza, Foki, Kissie, din blogg förstås :) Jennifer Karlsson. (Btw jag har gjort hennes design)

2. Mattias och jag har varit tillsammans i exakt 1 år, 4 månader och 17 dagar :D Älskar honom mer för varje sekund! ♥


Nu ska jag ta bort sminket från facet och borsta tänderna. Sen ska jag säga god natt till Älsklingen för att sedan sussa. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0