Hoppa in i duschen nu!

Jag har inte varit så aktiv idag här på bloggen. Har suttit och pluggat historia. Efter det ville jag vara lite kreativ :) Så jag gjorde detta:
       
Jag tycker det blev skit snyggt! Aja, nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det sängen med raggsockerna på! Har det jätte kallt nere i mitt rum. Vi hörs imorgon bitti. Börjar (eventuellt) 11:15 imorgon så något inlägg på morgonen blir det väl :) Hoppas ni hade en bra måndag för det hade jag. Jo, förresten det gick jätte bra hos tandläkaren. Jag var typ inne i rummet i 3 minuter och sen var jag klar. Tummen upp! Nej, nu måste jag duscha. Puss på er fina läsare ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina!

2011-02-22 @ 08:20:22
Postat av: Bella

JÄTTE FINT! La märke till att du hade det idag ! :D

2011-02-22 @ 16:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0