Hemma nu

Nu är jag hemma efter att ha fått mina naglar gjorda av finaste Linn och sett på Dear John. Betygsätter den imorgon. Vi började göra mina naglar runt 19:30 och blev inte klara förrän 21:30, så det tog ca 2 timmar. I och med det så hann inte jag göra Linn's naglar så jag ska ner dit imorgon klockan 9 för att fixa till hennes :) Åå mina är så fina! Och dom kommer bli finare då jag kommer måla dom. Har inte riktigt bestämt mig hur, alltså om jag ska ha vanlig fransk manikyr eller om jag ska måla med någon vanlig färg... Får fundera lite på det. Kommer visa er före och efter bilder sen. Jag är så lessen men jag glömde helt bort att ta kort!! :( Men jag kommer visa er bilder på mina naglar nu och sen efter jag målat dom.

Som sagt, imorgon ska jag ner till Linn klockan 9 och fixa hennes naglar. Sen ska jagväl ta och läsa i den förbannade engelska boken. Sen ska jag måla mina naglar. Och sist men inte minst, stå utanför Mattias skola när han har slutat. Han vet inte att jag tänker göra det så det får bli en överraskning :) Hoppas han blir glad över att se mig.

Nu ska jag tvätta bort mascaran och borsta gaddarna. Sen blir det bingen (sängen:P) för mig. Puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0