11:04

Jag har inte haft så mycket tid till bloggen den här veckan. Ganska mycket plugg och min ork räcker inte till. Det känns som om allt jag gör inte betyder något :( Jag känner bara att jag vill bort här ifrån, inga mer läxor inga fler lärare. Jag vill ta en paus från ALLT och bara var ensam och inte göra ett skit!

Jag vet inte vad jag ska säga om min födelsedag igår... Farmor och farfar kunde inte komma för farmor hade feber, stackarn! Typ 3 stycken glömde bort mig. Och var det lite mer grejer men mamma, pappa, lillasyster och Mattias + Anne med familj firade mig :) Och tack för alla presenter!!

Nog om det, jag kan berätta lite om vad som kommer hända på sportlovet: Kommer för det mesta vara med Mattias och sen tisdag-onsdag kommer jag vara med Erika :D Längtar! Det kommer bli shopping, bio och snacks!! Sen kommer hon sova hos mig, så det kommer bli jätte kul :)

Nu har jag historia. Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0