I want to be just like you when i grow up

Jag har slut på inspiration för tillfället... Känner inte för någonting. Vill bara deppa lite grann... + att jag vill uppnå alla de mål som jag har. Jag hade ju ett mål som skulle vara uppnått typ nu men jag har inte ens börjat - snarare gått i back. Men nu J*VLAR ska jag uppnå min målvikt! Det gäller bara att PLANERA, vara MÅLMEDVETEN och tänka på RESULTATET. Och det ska jag göra, inte försöka utan SKA göra. Sålänge får ni nöja er med några bilder från weheartit.com :)
                         


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

fin väska :D

2011-08-23 @ 16:39:46
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0