15 Augusti 2011

Ja, jag vet att jag har varit lite (väldigt mycket) off den här helgen men jag har inte alls haft någon lust. Nu är det bara tre dagar kvar utav sommarlovet och det känns som jag slutade 1an förra veckan. Varför ska tiden alltid gå så fort?

I torsdags var jag iallafall inne i stan med finaste Jennifer. Hittade inget men vi spenderade en massa tid till att prata serious shit! Kom väl hem runt 19. Sen i fredags spenderade jag större delen av dagen med 7 underbara tjejer på Gröna Lund. En kompis ska åka till USA nu snart så vi hade lite avskedsfirande för henne. Vi var där från ca 12 till 19. Senare gick vi hem till Amanda för att grilla. Åt inte middag förrän klockan var halv elva säkert... Haha! Alla var ju bara lite hungriga. Anne och jag gick hem vid ett för att se på Bad Teacher som visade sig vara ingenting jag trodde den skulle vara. Betyget kommer senare ikväll. Hade iallafall väldigt, väldigt roligt! :D


Alla var liksom inte beredda på att jag skulle ta ett kort...

Ben & Jerry ice cream såklart! ;)

På vägen hem

På bussen hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0