Tips på serier

Tänkte bara tipsa om 2 stycken serier - Love Bites & CSI:NY. Kärlek + Mord, hehe!

Love Bites - TV 3 måndagar 20.00
Såg reklam för den här serien för ca 4 veckor sen. Men innan premiären gick Project Runway samma tid, samma kanal. Hade glömt att ta bort inspelningstiden, vilket jag gjorde rätt i. Så när jag kom hem från Småland hade jag 3 inspelade avsnitt av Love Bites. Så igår tog jag mig friheten och tittade på alla. Måste säga att jag är helt såld - och det efter 1a avsnittet! I serien är det en massa personer men på något sätt har alla en koppling vilket jag tycker är mycket spännande och roligare att se på. Pricken övet i:et!

Love Bites - 1 2 3 4 5




CSI:NY - Kanal5 måndagar 21.00
Alla CSI serierna - Las Vegas, Miami, New York - är bra! Idag börjar Kanal5 sända de nya avsnitten av CSI:NY. Rekomenderar verkligen den här serien till de som tycker om kriminal serier.

CSI:NY - 1 2 3 4 5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0