Hatar iTunes!

Jag hade inte öppnat upp iTunes på ett bra tag. Och självklart fick man upp en sådan där förfrågan om man ville ha den senaste uppdateringen och jag klickade på "Hämta". Efter ett tag kommer det upp ett fönster där det står att jag måste återställa iPhonen för det finns inget kvar på den (det stod något liknande). Jag tar upp iPhonen och kollar på skärmen som har en USB-kabel "symbol" och en iTunes symbol - den såg alltså ut som den gjorde när jag satte på den för första gången, då man måste koppla in den i iTunes för att instalera och grejer. Sen står det att jag bara kan ringa nödsamtal och att mobilen är SIM-låst. Att jag måste sätta i ett fungerande SIM-kort utan kod. Jag brister ut i gråt!!!!! Jag menar, ALLT som jag hade på iPhonen raderades bara sådär. Utan att jag gjorde någonting. Jag stängde ner iTunes och öppnar upp det igen efter ett tag och då finns det två alternativ: "Ställ in som en ny iPhone" eller "Återställ från säkerhetskopian av Elin Andersson's iPhone" och jag trycker på återställ från säkerhetskopian. Den har säkert hållit på i 15 minuter med att återställa och kommer göra det i ytterligare 18-20 minuter. Så jag väntar ihärdigt på att återställningen ska bli klar så jag inte behöver åka in till Tele2 imorgon. Älskar verkligen min iPhone och jag vill inte byta den mot min Sony Ericson mobil som suger *****... Iallafall så hoppas jag verkligen att allt finns kvar för jag hann säkerhetskopiera innan det blev strul. TUR DET!



Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Beastly som tydligen ska vara jättebra :) Betygsättning imorgon. Puss och god natt så länge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0