Bad Teacher

Som sagt så såg vi på filmen Bad Teacher och jag hade väldigt, väldigt höga förväntningar men de som gjorde trailern tog verkligen bara det som var något att ha ur filmen - eller vad jag nu ska säga... Det var en riktig besvikelse kan jag lova! Rekomenderas inte... Bara om ni inte har så stora förväntningar som jag hade. Visst, filmen hade väl sina stunder men den var underbottennivå resten av filmen. Och visst så är Cameron Diaz en av mina favorit skådespelare men det förändrade inte filmen. Väldigt synd måste jag säga. 

Bad Teacher - 1 2 3 4 5


Kommentarer
Postat av: † Mejva

Vad synd, jag som verkligen ville se den :P

2011-08-15 @ 23:34:59
URL: http://mejva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0