10 augusti 2011

Hej bloggen! Har varit med mamma till Ekerö idag... lärde mig inte mycket, hehe. Det var min onsdag det. Förrutom det så har jag lagat mat - köttfärssås med pasta, gott! :)

Imorgon blir det till att röja city med bästa Jennifer! Strosa runt lite och förhoppningsvis prata en massa om vad som hänt på sommarlovet - allstå en massa tjejsnack! Lite barnsligt kanske men jag lovar, det behövs ibland.

Imorgonbitti hade jag lite fantasi och tänkte: "Varför inte ta en powerwalk innan lunch?" Så imorgon gäller det. Då ska jag vara duktigt för första gången på sommarlovet! Efter powerwalken tar jag såklart en dusch sedan klär på mig något snyggt för att sedan bege mig in mot stan med Jennifer.

Nu ska jag sätta på det nya avsnitten av One Tree Hill på datorn och måla naglarna så att jag är fin imorgon. Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Erica <3

Sexy mama!! <3

2011-08-10 @ 20:54:25
URL: http://alltime.devote.se
Postat av: jennifer

Ses snart hjärtat :) Du har skrivit fel på mitt blogg namn när du länkade den på ditt inlägg ;) <3

2011-08-11 @ 13:31:12
URL: http://jjenniiferk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0