1 Augusti 2011

Tänk att det redan är augusti! Om ca 2 månader har Mattias och jag varit tillsammans i 2 år ;)

Idag har vi varti lite här och var. Åkte till Högsby, hittade lite grejer till min framtida lägenhet... Visar när vi kommer hem till Stockholm. När vi kom hem gick mamma och jag ner till "stan", "Åseda centrum" och kollade i de butiker som var öppna. Hittade lite grejer på en blomsterbutik - visar när vi kommit hem. Jo, förresten så ska vi åka hem på onsdag. Runt 18.30 gick vi ner till simhallen som ligger med bara några 100 meter bort, tar ca 3 minuter kanske. Sen åt vi middag och nu sitter jag här. Imorgon ska vi kanske åka in till Växjö för lite shopping :)

De senaste nätterna + i Spanien har jag läst Elsas Värld - betyg kommer imorgon! - men nu är den utläst och nu har jag inte någon bok att läsa! HJÄLP! Tipsa mig gärna om bra böcker - kärlek, sex, tårar, trubbel!






Kommentarer
Postat av: Mari

Sv. :) Jag började jobb igår, men det blev en kort dag. Så jag ska inte klaga =)



Hur är det med dig?!

2011-08-02 @ 09:23:35
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0