Fjäderfän

Hej alla fina!

Hur har ni haft det idag? Efter att ha sprungit ca 5 km så mådde jag inte bra. Mina knän var inte där dem skulle vara, inte mitt huvud heller för den delen :P Nej men seriöst, jag hade sjukt ont i huvudet. Har ont nu också så jag ska nog ta en alvedon till innan jag går ner till mitt rum. I alla fall så åkte jag hem efter lunchen. Vilade upp mig lite för imorgon blir det nästan ännu värre. Vi blir av med våran sovmorgon då vi börjar 11:15, istället ska vi ha en antistressdag som börjar 8.30 (3 timmar) med föreläsning om stress, massage, mer föreläsning... Efter det så har vi historia sen slutar vi 13:40 men jag ska sitta och vänta i 1 timme och 40 minuter för jag ska på en extra timme i spanska sen ska jag på en extra timme i matte. Jag kommer inte komma hem förrän 18.00-18.30 :( Sen ska jag gå ner till Linn för att få låna hennes systemkamera till att ta fina bilder på mina smycken :) Oj, nu blev det en lång tråkig text... Mjukar upp det med en random bild!


Jag hoppas verkligen att denna bild är photoshopad...


Kommentarer
Postat av: savannaaaaaaaaaaaaah

Heey Elin :) Tänkte bara kolla om du kan fixa hals ringar?

Exempel:

http://kenzas.se/2011/02/21/closer/



http://carpediem.devote.se/blogs/8010923/stel-halsring---halsband.htm



http://jewelsbyus.se/?p=361



Tycker det är så otroligt fint! :)

Kram på dig!

2011-04-05 @ 20:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0