Påsklov

Nu är det PÅSKLOV!!! Fy faan va nice, precis va jag behövde just nu. Fast efter lovet ska vi ha läst ut en bok på 300 sidor, skrivit en 5-6 sidor lång religions uppsats om judendom och Kristerdom samt ha samhällsprov om FN och EU.... Men först har jag en veckas ledighet! Mina planer då.... Jo, på måndag är middag och filmkväll med tjejerna hos Erica, vara med Mattias, påskafton firas med Mattias släkt. Ja det va nog allt + att jag måste börja läsa boken på 300 sidor, göra religion samt plugga inför samhällskunskap provet :( Life sucks! Ibland i alla fall. Ni fattar inte hur mycket jag längtar till jag tar studenten och slipper allt jävla plugg!!!!

Hörs senare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0