Nattugglan här!

Nu funderar jag på om jag ska ta bort det svarta nagellacket från den högra handen eller måla min vänstra och vänta yttligare 20-30 för skiten att torka HELT! eller så väntar jag till imorgon och går upp 20-30 minuter tidigare för att måla den vänstra handen. Får se hur jag gör, det här inlägget var inte menat för detta struntprat...

... för det jag tänkte säga är att jag har läst ut svenska boken som ska vara utläst till på onsdag då vi ska ha muntligt prov eller vad jag nu ska säga men ett muntligt boksamtal. Till på torsdag ska jag ha skrivit ett 5 sidors fördjupningsarbete om kristendom och judendom. Och på fredag är det samhällsprov om FN och EU. Så det blir plugg, plugg och åter plugg denna vecka. Så jag varnar för dålig uppdatering men jag hoppas kunna slänga upp något inlägg då och då.

Nej nu måste jag lägga mig! Upp och duscha och måla naglarna, de som är kvar... Faan, måste ju packa väskan idag så jag slipper det imorgonbitti!! Puss och sov sött! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0