Lite sent ute kanske...

...för jag har en stor uppgift (5 sidor om judendom och kristendom) som ska vara inlämnad på torsdag. Jag har skjutit upp det mer och mer och nu ångrar jag mig jätte mycket och frågar mig själv varför jag inte tog tag i skiten direkt? Men jag är som jag är. Måste fan bli ändring på det!

Annars då? Jo, mötet gick väl bra. Kändes lite meningslöst att gå dit och prata om typ ingenting. Ska fortsätta med spanskan i alla fall. Jag fick veta en grej som jag verkligen inte vill göra, det var att om jag skulle få IG i kursen så är jag typ tvungen att läsa spanska under sommarlovetoch sedan ha nåt prov i augusti!!! Så jag ska kämpa asset av mig så jag får ett G för då kan jag byta till ett nytt språk i tvåan. Jag har redan bestämt mig för tyska 1. Då kan farfar hjälpa mig som är från Österrike. Jag fattar bara inte varför jag inte tog det från början?! Det skulle i alla fall vara lättare eftersom jag kände någon som verkligen kunde de okända språket. Men som jag brukar säga (inte ofta dock...) Life is a bitch!

Innan detta inlägg och en timme tillbaka har jag suttit och kollat på olika trovärdiga sidor om judensom och kristendom. Kommer nog kunna skriva minst 3-3,5 sidor i alla fall :) Jag blir glad för vad som helst! bara jag lämnar in ett papper med text på (som handlar om judendom och kristendom).

Hoppas ni har haft en bra (mulen) tisdag! Min fortsatta kväll kommer spenderas med penna och block och religionsboken, DH klockan 21 och sen sova så mycket jag kan. På tl om att sova, jag somnade runt 3 inatt. Jag kunde vekligen inte sova! Jag var helt klarvaken, jag lovar! Idag smsade jag Mattias och sa att jag somnade runt 3 och då svarade han att han också hade legat vaken. Vi är fan beroende av varandra! Jag menar det måsta ha någonting med att vara tillsammans med varandra att göra. Ni kankse tycker att vi är skit konstiga men jag tror faktiskt att det kan vara något sånt. Aja, ni får ha en fortsatt trevlig tisdag så bloggar jag imorgon ♥



April förra året


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0