It's going to be a great day tomorrow

Har gjort lite fjäderörhängen ikväll, kommer dock inte visa upp de i den här bloggen utan jag lägger upp alla smycken i "smyckesbloggen" som förhoppningsvis blir klar denna vecka ;) Namnet blev till slut Jewellery by Elin. Ganska bra namn tycker jag, hoppas ni också tycker det!

Aja, imorgon ska jag upp tidigt för klockan 08:20 ska klassen springa 4,7 km (7 varv runt en stor gräsmatta...). Jag kommer att ha så jävla ont i mina knän så att jag inte kommer kunna gå efteråt :( Men jag får jogga så sakta jag bara kan. Alla kommer tro att jag har världens sämsta kondis men så är det faktiskt inte. Visst, jag kan inte säga att jag har någon bra kondis men jag kommer vara klar sist för att mina knän inte pallar. Hoppas bara att det inte kommer börja regna eller liknande...

Nej, nu måste jag göra iordning mig, ringa älsklingen och sen sova DUMS! Puss och Kram ♥


Emelie & Sara: Era smycken får ni imorgon! ♥


Kommentarer
Postat av: HEJ

Lite inspiration!

http://fortunedays.devote.se/

2011-04-04 @ 18:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0