Glad Påsk

Hej alla fina! Nu har jag tagit mig tummen ur naveln för att skriva ett inlägg!

Tänkte berätta lite kortfattat om vad som hänt mig på påsklovet. I måndag så var jag med några tjejer i klassen, vi möttes upp vid Gallerian inne i stan och gick vidare mot Humlan där vi mumsade på fika och snacks. Sen drog vi vidare mot Big Brother huset(!) och till sist kom vi hem till Erica, då vi mös med pizza och film. Hade hur trevligt som helst med underbart sällskap :D Sen på tisdagen  när jag kom hem (jag sov hemma hos Erica över natten) så målade jag ballkongväggen. Det tog jätte lång tid, jag var inte klar förrän typ sju. Sen fick jag skjuts av mamma hem till Mattias. Hos honom har jag inte gjort så mycket; klyft lite ved hjälpt till med verkstaden, läst min svenskabok som ska vara utläst till på onsdag.
Igår åkte jag hem en stund för att hjälpa och umgås med mamma. Idag klockan tre ska vi åka till Mattias kusiner för släkt(påsk)middag. Juste! I torsdags kollade Mattias och jag på bio. Vi såg I am number four.

Och jag säger bara en sak! Det måste komma en tvåa på den där filmen annars så blir jag rasande. Den var jätte bra, lite läskig dock men Mattias satt ju brevid och höll handen. Vi var i Kista och såg filmen och när vi skulle hem så gick det inte som vi hade tänkt. AIK-Göteborg, det var match vid Råsunda, där vi gick av. Så vi stod vid en busshållsplats ett bra tag men polisen hade spärrat av från Ankdammsrondellen i Solna till korsningen efter Solna centrum... så vi gick från Solna centrum till Ankdammsrondellen. Vi kom hem i alla fall :) Sen har det nog inte hänt så mycket mer. Jag tycker att tiden går som en jävla raket, nu är det bara halva lördag, söndag och måndag kvar till skolan börjar igen... :( Vill inte, tycker inte om. Som jag sa när jag var liten. Aja, nu har ni i alla fall fått en update på hur jag har spenderat mitt lov! Hoppas ni har haft ett bra lov, för det har jag :)

Hoppas också att jag kan börja sköta bloggandet bättre efter lovet.
Puss och kram och GLAD PÅSK på er alla! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0