Besviken - mobilblogg

Behövs inte läsas. Behövde bara få ut det.

Jag är halvvägs på väg hem igen UTAN något i händerna :'( Ganska irriterad är jag för jag hatar när det är så jävlans mycket folk och när inget man vill ha inte finns eller inte passar. Är jag verkligen så j*vla stor? Vad jag än testar i typ den största storleken så är den för liten. Fast ibland så har jag sånna perioder då jag hatar mig själv, mitt utseende och bara är så avundsjuk på allt och alla som är smala. Själv har jag aldrig varit smal utan typ tjock hela livet och jag vill inte mer!! Jag orkar inte vara avundsjuk längre jag vill känna mig snygg hela tiden! Jag önskar att jag bara vaknade upp imorgon och såg ut exakt som jag ville, för då kunde jag ha vilka kläder som helst. Ta storlek S och inte behöva bry mig om att prova för när jag provar den hemma så sitter den som en smäck... Men det kommer ALDRIG hända, det känns iaf så just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0