1 April 2011 - mobilblogg

Är hemma hos Mattias just nu. Kom hit för typ 2 timmar sen. Hann inte blogga när jag kom hem för det första kom jag hem ganska sent, runt 18, sen städade jag rummet, åt middag, städade lite till, packade va jag skulle ha med mig till älsklingen och sen bar det av till Anne för hennes lillebror fyllde år. Hon beställde förresten en ear cuff, visar er imorgon. Förhoppningsvis kommer försäljnings sidan (den så kallade smyckesbloggen: Jewellery by Elin) vara klar nån gång nästa vecka :) Så håll ut kära vänner! Nu ska jag mysa med älsklingen som oxå har sin iPhone i handen, hihi! Va sociala vi är, eller hur? Aja, hoppas ni har haft/kommer ha en bra fredagskväll så hörs vi imorgon ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0