Sweet dreams ♥

Nu ska jag borsta mina tandisar och lägga mig i sängen och vänta på att Älsklingen ska ringa. Ååh va jag saknar honom! För någon timme sen hade jag ont i hjärtat (jag skojar inte, det värkte i bröstret), för att jag saknade honom såå förjävligt mycket. Och imorgon får jag inte se honom, får och får, jag har inte tid att se honom. Jag slutar lixom 16:30 och hamnar mitt i rusningstrafiken så jag är väl inte hemma förrän 17:30-18:00 eller nåt, så jag hinner inte träffa min Älskling på tisdagar :( Men på onsdag har han träning så då kanske jag kommer vara med honom, och sen kolla på träningen. Jag måste hinna med läxor oxå men vi har inte så mycket just nu men ändå man måste tänka på sånt. Aja nu ska jag inte babbla mer utan gå och göra mig iordning för bedtime! Hörs imorgon, puss puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Bill

oj vad romantiskt <3

2010-09-14 @ 15:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0