På helgerna...

... har jag nästan aldrig tid till att blogga. Är med Mattias varje helg eftersom vi inte ser varandra på vardagarna, bara på mornarna då vi åker samma buss mån (varannan), ons och fre.

Aja, imorgon börjar vi 08:20 med idrott. Och denna lektion ska vi orientera. Jag hatar att orientera! Fast det är bättre än att springa 5 km på tid. Vilket vi kommer göra men jag vet ej när. Då kommer jag typ gå hela vägen för jag kommer att ha ont i mina knän och vader. Sen har jag ansträngnings astma oxå och det underlättar ju inte saken direkt... Allt blir lixom bara värre för mig! Jag hatar att springa! Så nu har jag fått ut lite arga åsikter :P

På tal om ingenting så har jag trådlöst bredband nu här hemma. Pappa och jag har hållt på sen jag kom hem från Mattias. Så nu är det bara att tuta och köra höll jag på att säga :P Men det är mycket bättre för nu behöver jag inte hålla på mer några internet sladdar och skit utan nu är det bara att köra som sagt. Nu ska jag... jag vet inte vad jag ska hitta på nu men jag går nog ner till mig och kollar på tv eller nåt. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0