Morgondagens planering

Imorgon ska Älsklingen och jag se på bio. Då blir det SALT med Angelina Jolie. Jag slutar runt 15 så då möter jag Älskling nånstans sen så ska vi in till stan och kolla lite på filmer till senare på kvällen och till imorgon. Och jag tänkte gå in på H&M och kolla om min mössa eller jacka har kommit ut i butiken än. Hoppas, hoppas! Ska kolla efter någon snyggt halsband oxå. Typ ett sånt här:

                 
Idag blir det nog inge mer bloggande. Ska kolla om jag har något på boxern (som jag har spelat in) som jag kan titta på. Jag tror jag hinner blogga imorgon innan jag möter upp Mattias. Men annars så hörs vi på lördag :) Puss, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0