Dålig utdate på grund av mitt internet....

Idag gick jag upp 06:15 och tog 07:01 bussen tillsammans med Älskling. Sen har Linn älsklingen varit här. Det va länge sen kan man säga!!


                                                                 Du e' BÄST ♥

Jimmy är hemma hos Mattias just nu och vi typ tävlar om vem som kommer ringa först och säga godnatt och gå lägga sig. Jag tror att det blir jag för jag är döttstrött!! Sen har jag faan ont i huvet efter att jag har tänkt (...) på hur jag ska hinna skriva klart historian. Jag vet att jag tjatar mycket om den just nu men jag måste bara prestera så bra jag bara kan och jag måste lämna in det till henne på tisdag innan lektionen är slut. Annars kommer man få göra ett prov om antiken m.m. som tydligen är mycket svårare en denna uppgift. Vilket jag har svårt för att tänka mig. Aja skit samma! Nog pratat om det. Strax lägger jag upp ett inlägg på mina favoriter just nu. Sen så säger jag natti natt innan jag går och lägger mig ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0