Inte på shoppinghumör...

Igår fanns inte mitt shoppinghumör där. Jag blev bara så less på att dom säger att mössan kommer kanske in nästa vecka. Då åker jag in den där nästa veckan och frågar om den har kommit. "Den kommer nästa vecka tror jag." Och det var för typ 2 månader sen och dom har inte fått in den än. Jag menar, om dom inte vet exakt när den ska komma till butikerna så ska dom bara säga "Jag vet inte. Vi får inte reda på när varorna kommer in i förväg." Detta skulle jag ha accepterat men inte kommentaren "den kommer nog nästa vecka". Det är någon som har sagt det som jag skulle acceptera men i alla fall. Jag tycker att det är dåligt. Anyway, som sagt så var jag inte på humör igår så Älsklingen försökte med att muntra upp mig med att mannekänga för mig. Och han hatar att shoppa kläder men han gjorde det för min skull för att han visst vad jag gillar. Jag tror att den här var en av de som han provade (de andra 2 fanns inte med på H&Ms hemsida...)   

                      
Fast jag kavlade upp ärmarna och knäppte upp den första knappen. Han var skit snygg i den. Och han har sagt tidigare att han hatar långarmade tröjor men den här tyckte han var skön. Den ena tröjan som han valde själv var oxå en långärmad tröja fast den passade honom ännu bättre! :D 

Jag är ändå rätt stolt över mig själv för att jag inte köpte nåt. Jag hade pengar och så men jag hade inte lusten.

Nu ska jag gå upp och göra mat: fläskfilé, klyftpotatis med bearnaise-sås.                             Min älsklingsrätt!

             Later u guys! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0