IKEA

Nu har vi kommit hem från IKEA. Jag har köpt en ny säng :) Den förra jag hade var en 90x200 säng och den jag köpte är en 120x200. Sen fick jag en tavelhylla av mamma som ska vara på ovanför sängens långsida. Visar när det är klart. När Mattias har sovit här så har vi sovit i bäddsoffan. Men den knakar (missförstå inte) så in i h**vete så fort man bara ska vända sig om eller t.o.m. blinka (:P). Så nu slipper vi det. Nu har vi en stor SULTAN SILSAND att ligga i.

Aja nog om detta. 07:00 åker jag upp imorgonbitti. Jag börjar 09:40 med matematik A (Zzz...) och slutar med historia A. Så jag slutar dagen 12:20. Efter lunchen ska jag och några till gå och gymma. Sen kommer jag att möta upp Älskling någonstans :D Nu ska jag gå upp och ta lite yogurt med vaniljsmak och medans jag äter den blir det Time Out i 4:an. Det är sjukt bra ibland! Anyway, sen ska jag göra mig iordning. Pussar ♥

Kommentarer
Postat av: jennifer

elin och mattias då.. ;)

vi måste ses någon dag gumman<3

2010-09-02 @ 16:08:32
URL: http://jjenniiferk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0