Glass och cheesecake!

Idag har Mattias och jag åstadkommit: Vaknat...
                                                              Snoozat...
                                                              Jag gjorde frukost på sängen åt Älskling ♥            
                                                              Tittat på CSI:Miami (2 avsnitt)
                                                              Ätit lunch
                                                              Gjort glass med daim!! ME LIKE
                                                              Mattias åkte vid 16:30 så gjorde jag cheesecake 
 
Vi ska ha cheesecaken imorgon när mormor och morfar kommer hit igen. Jag längtar dit redoan nu för jag vill smaka på den! Jag har inte ätit cheesecake på... nee jag vet inte hur länge :P Men länge sen var det i alla fall.

                                                                                                  Skriver senare! Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0