Allt känns bara så fel...

Varför ska jag behöva ha ont i hela huvudet just, vara alldeles sönder stressad, varm om pannan (osv)? På grund av detta skit har jag inte kunnat gjort någonting på filmrecensionen. Jag vill att den ska vara klar så att jag inte behöver tänka mer på den. Den ska vara inlämnad på fredag och vara skriven som om det skulle vara en artikel i en tidning. Texten ska vara minst 700 ord, det är lixom 2 A4. På engelska! Jag har ingen aning om hur jag ska göra för att detta ska funka och hur jag än börjar på min artikel så blir det inte bra. Det låter inte bra. Det är jätte många i klassen som är klara med både detta och med att läsa ut en bok i svenska och göra 2 svåra uppgifter som ska vara klart v 43. Jah känner mig så efter och stressad att jag bara vill vara hemma och lösa alla problem och sen inte behöva vara stressad.

Idag på de 2 lektionerna så satt jag nästan och sov. Jag hade en fruktansvärd huvudvärk och jag orkade inte göra någonting just då och inte just nu heller känner jag. Jag vet inte hur jag ska bärja för bara tanken på att det ska vara som en artikel och att man ska typ låssas vara en jornalist så blir detta genast mycket svårare. Den första meningen som jag har skrivit har inte ens jag kommit på, det fick jag hjälp av en i min klass med. Asså jag orkar inte mer, jag vet lixom inte hur jag ska hinna med allting: läxor hit och dit (allt är f**n på en och samma gång, känns det som), vara hemma och göra läxorna, vara stressad typ dygnet runt, kan inte sova för att jag tänker bara på allt jag måste hinna med att göra nästa dag, men nästa dag blir bara hälften av alla de sakerna klara så nästa dag finns det ännu fler saker jag måste göra. Som sagt så orkar jag inte mer. Jag vet att jag bara har gått i skolan i typ 1 månad men det är redan skit mycket att göra. Trodde faktisk inte att det skulle vara SÅ här mycket den första tiden. Jag har nog aldrig känt så här förut, iaf inte så här stressad. Jag har aldrig haft en sån här stor press på mig förut.

Nu ska jag gå och lägga mig. Börjar 10:45 och slutar 16:30 så jag måste sova. God natt på er alla söta som orkar med mig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0