30 September 2009 ♥ 30 September 2010

Efter skolan imorgon ska Mattias och jag åka till Drottningholm. För exakt ett års sen stod vi där och det var såå jävla romantiskt! Jag får inte glömma kameran så kan jag visa er :)

Både Mattias och jag räknade från våran första kyss att vi var tillsammans. Det är så som jag har trott att alla gör men det har jag hört att så behöver det inte vara :P Det var också lite speciellt eftersom det var första gången för oss båda att kyssa någon. Och ända har vi hållit ihop sen dess. Detta är bådas första riktiga förhållande. Vi hoppas faktiskt att det här ska hålla så länge vi lever och att någon eller något ska skilja på oss för alltid.

Det här var våran lilla kärlekshistoria typ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0