22:55

Imorgon ska jag up tidigt igen. Börjar 08:20 med svenska. Om det inte är god och bra mat imorgon så vet jag inte vad jag ska göra. Man klarar sig inte på en hel dag 4 timmar isträck utan mat (innan lunch) sen har vi lunch i en halvtimme (det är den längsta rast vi har på fredagar) sen har vi 4 timmar letion i sträck med bara 5 minuters raster... That sugs! Skit samma, jag får köpa nåt äpple eller nåt.

Jag har börjat på historian idag i alla fall. Jag hade sån ångest innan för jag visste vad jag skulle skriva, eller hur jag skulle börja. Det känns som om man har hela storyn i huvudet klart men när det verkligen gäller att få ner det på papper så går det inte. Inte för mig i alla fall. Men nu har jag kommit igång vilket är skit bra för min del.

Nej nu måste gå sova. Måste ta vara på alla skönhetstimmar man har :P Natti natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0